Totálkárosra törte a Ferrarit. A biztosító kárszakértőjét a gutaütés kerülgette
Reklama
Ilyen helyzettel a biztosítótársaságok kárrendezői nem gyakran találkoznak.
Annak ellenére, hogy kivételes darabról van szó, az autó tulajdonosa nem volt hajlandó megjavíttatni az autót, és nem volt lehetősége arra sem, hogy gyűjtői darabként megtartsa, mivel az SF90 Stradale-t csak korlátozott számban gyártották. Az autó tulajdonosa úgy döntött, hogy átadja a Ferrarit a biztosítónak, és elfogadja az 530 ezer eurós kártérítést. Annak ellenére, hogy a károsult öt hónapon keresztül tárgyalt a biztosítóval a javítási lehetőségekről, ez a megoldás nem bizonyult kifizetődőnek. Csak hogy érzékeltessük: egy új motorháztető körülbelül 30 ezer euróba, egy hátsó légterelő szintén körülbelül 30 ezer euróba, egy hátsó lökhárító pedig akár 80 ezer euróba is került volna.
Forrás: startstop