Hogyan jutottak el a gumiabroncsoktól az éttermek értékeléséig? Nem az események véletlen egybeesése volt

Reklama
Hogyan fér össze a gumiabroncs és a gasztronómia?
Az igazság az, hogy a Michelin-díjakat az autóipar népszerűsítésére hozták létre. A híres márka mögött a két fivér, Édouard és André Michelin áll, akik 1895-ben alapították a márkát. A többiekkel ellentétben ezek levegővel voltak töltve és cserélhetőek voltak, mert már nem ragasztották a kerékre.
Abban az időben Franciaországban mindössze körülbelül 350 autó futott, így meg kellett győzni az embereket ezeknek a gumiabroncsoknak a hasznosságáról. A testvérek azzal az ötlettel álltak elő, hogy az autósok számára egy útmutató könyvet készítenek, hogy segítsenek növelni az autók számát az utakon. Ezt Michelin Guide France-nak nevezték el, és az első példány 1900-ban látott napvilágot.
