Automata sebváltók, amelyek olyanok akár az időzített bomba. A javíttatásuk költsége akár 1,5 millió forintra is rúghat
Ez az egyik leggyakoribb és legelterjedtebb ötfokozatú automata sebességváltó, amelyet széria gyártású autókra szereltek fel. Különösen olyan modellekben találhatjuk meg, mint az Opel Vectra C, Opel Antara, Ford Kuga (1. generáció), Renault Laguna (2. generáció), Renault Espace (4. generáció), Volvo S60 (1. generáció), Volvo S80 (1. generáció), Volvo S40 (1. generáció), Volvo XC90 (1. generáció), Saab 9-3, Saab 9-5. Biztos lehetsz benne , hogy problémád van a sebváltóval, ha N pozícióból D-be váltasz, és közben kellemetlenül csúszik a váltó. Szaggatásra figyelhetsz fel ilyenkor, amikor elindulsz, vagy kettesből hármasba váltasz.
Ennek a váltónak számos problémája kapcsolódik a elektromágneses szelepek és a kapcsolótábla kopásához is, de gyakran vannak kellemetlenségek a sebességváltó hűtésének rossz szigetelése miatt is. Egy ilyen sebességváltóval rendelkező autó tulajdonosának magától értetődőnek kell lennie a váltóolaj 60 000 km-ként történő cseréje. A javítások ára 700 000 forintra is emelkedhet.