A koreaiak bemutatták az új büszkeségüket. Lehet, hogy ez lesz az S osztályú Mercedes konkurenciája a Hyundaitól?
Reklama
Erre a termékükre méltán büszkék lehetnek a koreaiak. A legmagasabb osztályokban alakulgatnak a Mercedes riválisai?
Azért a bitang lábtérrel és a dedikált hátsó televíziókkal ellátott utastér már arról árulkodik, hogy a felszín alatt nem sok változott, hiszen szinte minden maradt ugyanott, ugyanolyan. Egyedül a központi kvarcóra mérete csökkent, és egész biztosak lehetünk benne, hogy még több prémium anyaggal és színnel tehető majd egyedivé a luxus utastér. No, meg aktív zajszűrővel. Az már-már elvárás a szegmensben. Motorpalettája sem változik, legalábbis hazájában biztos nem – marad a 3,3 literes, biturbós V6, valamint a 3,8 literes V6, míg a paletta tetején az 5,0 literes V8 ülhet. Azt hiszem, egyre inkább sajnálhatjuk, hogy Magyarország nem kap a Genesis csúcsmodelljéből, hiszen lassan úgy látszik, hogy beéri a német versenytársakat.
Forrás: Autoforum